T-Mobile - Našim pro radost

Našim pro radost

Protože vám rádi děláme radost, máme pro vás hromadu slev a výhod. Jen se na to podívejte!

FAQ

Nejčastější dotazy a odpovědi

Otázka: Pro koho je program NAŠIM PRO RADOST?
Odpověď: Pro všechny zákazníky T-Mobile využívající mobilní hlasové telefonní služby (jak zákazníci s předplacenou kartou TWIST, tak zákazníci s vyúčtováním, kteří užívají hlasový tarif). Nabídku však nemohou používat zákazníci, kteří mají vůči T-Mobile dluh po splatnosti, jsou podezřelí z podvodného jednání anebo ti, kteří využívají tarifní prázdniny.
Otázka: Kaktusáci mohou výhody také používat?
Odpověď: Nabídka platí pouze pro zákazníky T-Mobile. Pro Kaktusáky, bohužel, není.
Otázka: Jak mám postupovat, když chci získat slevu nebo výhodu u zvoleného partnera, který slevu nabízí?
Odpověď: Na internetových stránkách www.nasimproradost.cz si vyberete slevu, která vás zajímá. Pokud splňujete podmínky pro získání slevy, přijde vám po objednání na vaše telefonní číslo SMS s kódem, který pak uplatníte v provozovnách anebo na e-shopu partnera. Podrobný postup uplatnění kódu je detailně popsán na stránce dané nabídky.
Otázka: Jaká bude doba expirace SMS u jednotlivých výhod?
Odpověď: Platnost SMS bude shodná s platností nabídky u jednotlivých partnerů. V každé SMS s kódem bude platnost vždy uvedena.
Otázka: Je SMS s kódem nějak zpoplatněna?
Odpověď: Není. SMS s kódem Vám zašleme úplně zdarma.
Otázka: Ani pro Twisty to není zpoplatněno?
Odpověď: Za příchozí SMS zákazníci Twistu také neplatí.
Otázka: Co mám dělat, když mi SMS s kódem nepřišla?
Odpověď: Zkuste si na webu o kód požádat znovu. V případě, že ji opět neobdržíte, kontaktujte nás pomocí kontaktního formuláře zde.
Otázka: Co dělat, když mi slevu nedají?
Odpověď: Věříme, že tento případ nenastane, protože nám velmi záleží na kvalitě partnerů a nabídek, které pro zákazníky chystáme. Pokud ale přesto nebudete spokojeni, kontaktujte nás pomocí kontaktního formuláře, který najdete na stránkách programu Našim pro radost.
Otázka: Co mám dělat, když nejsem spokojen se službami partnera programu?
Odpověď: Partnery do programu vybíráme s velikou péčí tak, abyste byli vždy stoprocentně spokojeni. Pokud i přesto spokojeni nebudete, kontaktujte nás pomocí kontaktního formuláře.
Otázka: Musím se do programu NAŠIM PRO RADOST registrovat?
Odpověď: Ne, stačí, když využíváte naše mobilní hlasové telefonní služby.
Otázka: Jak často se bude nabídka měnit?
Odpověď: Nové nabídky a partnery budeme do programu přidávat průběžně. Na novinky se můžete těšit každý měsíc.
Otázka: Týká se program i firemních zákazníků?
Odpověď: Výhody u partnerů mohou využít všichni zákazníci, pokud využívají mobilní hlasový tarif, nemají vůči T-Mobile dluh po splatnosti, nejsou podezřelí z podvodného jednání nebo nevyužívají tarifní prázdniny a to bez ohledu na to, zda mají předplacenou kartu Twist anebo pravidelné měsíční vyúčtování.
Otázka: Budu platit za datové připojení k webu www.nasimproradost.cz?
Odpověď: Za datové připojení na portál www.nasimproradost.cz z mobilního telefonu s jakýmkoliv naším tarifem neplatíte vůbec nic, ani se vám nepočítá do vašeho datového limitu.
Otázka: Nelze mi uplatnit kód u partnera Kasa.cz, co mám dělat?
Odpověď: Kód pro uplatnění slevy na Kasa.cz je jedenáctimístný. Skládá se z písmena a deseti číslic. Některé chytré telefony v textu SMS číslice zvýrazňují, úvodní písmeno můžete snadno přehlédnout. Pro uplatnění slevy zadávejte při nákupu kód v plném znění.

Pokud jste nenalezli odpověď na vaši otázku, kontaktujte nás pomocí formuláře, který naleznete zde. Nezapomeňte do předmětu dotazu uvést heslo “Našim pro radost”.